Page Chevrolet

3.2 out of 5 3.2
Rectangle 48
Sales 12:00 PM - 6:00 PM
Service Closed

Page Chevrolet Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 9:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 9:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 9:00 PM

Thursday

9:00 AM - 9:00 PM

Friday

9:00 AM - 9:00 PM

Saturday

9:00 AM - 8:00 PM

Sunday

12:00 PM - 6:00 PM

Service

Monday

7:00 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:00 AM - 6:00 PM

Thursday

7:00 AM - 6:00 PM

Friday

7:00 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 4:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since December 2012

Page Chevrolet is dedicated to serving all your automotive needs

...


For us, "customer service" means making your car buying experience as easy and enjoyable as possible. You'll find a number of ways that we make customer service the basis of buying and owning a car from our dealership.

"Page Chevrolet is dedicated to serving all your automotive needs."

Service

Wheel Balance

$59.95

Tire Rotation

$22.95

Oil, Filter Change

$39.95

Wheel Alignment (FWD)

$99.95

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

3.2 out of 5 3.2
66 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    November 10, 2019

    I should of none better when I called the dealership for an appointment and the service department refused to book me for a Saturday appointment. Told... me it was first come first serve starting at 8am and that the wait could be a couple hours. So I went online an booked an appointment no problem. Second problem, they refused to accept my warranty/service plan because I didn’t buy the car from their dealership. That’s fine. But it was $60 for an oil change! Literally highway robbery. Third, when I asked the woman at the front desk if I could leave and be called when the car was finished she refused and said it would simply be ready when I got back. Fourth, I never learned who my mechanic was and when I returned the only thing they gave me was the inspection paperwork informing me of a coolant leak but I couldn’t get a single person to explain to me more about the problem at hand. I’m also wondering how a car with only 40,000 miles on it and gets drove only on weekends has a coolant leak??! Not to mention after further inspection of the car they failed to refill any of the fluids in my car leaving me with a low coolant tank. Do yourself a favor and take your car anywhere else. I have never had this little communication or help at a Chevy dealership in all my life.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we appreciate you taking the time to let us know how we did during your recent service visit. We do hope you will give us another chance to res...tore your confidence in our business. If you are willing, please contact us at (703) 349-4011 and we will do our best to help turn your experience into a positive one. We hope to hear from you soon.

  • 1.0 out of 5
    October 3, 2019

    Hello, This will be the beginning of my review until I find a solution. To begin with, it seems like Tony, my service representative is the only one doing... his job right- following up on my request professionally. I bought this car, 2018 Malibu LT certified ( my first Chevy) from this dealer. I always buy certified cars so that I get the warranty needed, at least to cover wear and tear up to 100,000. I pay extra if needed. I haven’t had issue with any dealer ( Hyundai) backing up their products so far. To make story short, i started having issue ( noise coming from my rear undercarriage ) and I couldn’t even get a diagnosis for free. Even after paying for it, it’s a trial and error fix suggestions that I get. First something about exhaust which was expensive so I had to check Midas for suggestions and they informed me that the noise has nothing to with the exhaust. It could have been waste of money if I had accepted the repair. ($1000). I had to check other auto shop again to get a suggestion ( paid for diagnostic again) and they gave me this bulletin from General Motors about what the issue might be. I took it back to this dealer again actually thinking that I might be backed up by the warranty but it wasn’t. So I asked for a suggestion and if they think that could be correct so I did the service. Paid $285, nothing. I just felt like I threw my cash right in to the toilet. Their suggestion now is to try to fix what was written as a second option at the bulletin for $900 to see if it fix the issue. And I’m thinking like if this does not fix, again spend another money until I’m bankrupt. Up to now I have spent almost $650 just to get that noise taken care off. Back in the days, I remember service tech used to know the issue before you even finish your sentence. Now, with all the technology, it’s just a rip off, trial and error. And I bought this car from this dealer not even a YEAR ago.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, our customers mean a great deal to us so we are disappointed to hear you did not receive the quality service you deserve. We would appreciate t...he opportunity to address the concerns you brought up and work with you to resolve this situation. Please contact us at (703) 349-4011 and we'll do our best to make this right. We hope to hear from you soon.

  • September 17, 2017

    Finance manager went out of his way to provide the best deal possible. Sorry forgot his name. Patricia was awesome. Made me feel comfortable with the whole... experience. Would come back to buy another car. And would recommend to family and friends.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    What an enjoyable review to read, Juan! It is reassuring to know Patricia and our team provided you with a hassle-free and great shopping experience. ...Page Chevrolet's primary concern is delivering flawless customer service; that means giving each of our guests the time and attention they deserve. I'm happy to hear you left our dealership feeling confident about your purchase. Don't hesitate to call or stop in should you have any questions. Regards, Lalin Gallart, General Manager, lgallart@pagechevrolet.com, 703-720-4200

  • 5.0 out of 5
    June 26, 2019

    Glenda always takes care of me and is knowledgeable and friendly every time I come. She has been my Service Advisor for 2 years and counting and no matter... where I live in the DMV I will come to her.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks! We always want to hear back from our clients and we're glad you had such a positive experience with us! If you ever need anything else from us..., please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

  • 5.0 out of 5
    May 29, 2019

    After months of looking, we finally found the perfect truck for our family. Nelson and the team were extremely helpful. They bent over backwards to help... us get to where we needed to be. They made us feel like we were a priority, but I also never felt pressured. We couldn’t have had a better experience.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Nelson and our entire team works hard to work with your budget and get you the best deal. We're always here with the same great service whenever you n...eed service or another vehicle! Enjoy your new Truck and if you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

  • 1.0 out of 5
    March 24, 2019

    When I checked in my car for a pre-scheduled oil change appointment, the clerk at the counter told me that someone would be out, "To tell [me] what issues... they find with my car," as if it was a given to find significant problems with a four-year-old vehicle with 44k miles. Aside from the usual up-selling for air filters and flushes that are unnecessary, they were interested in selling me services for $1350, including repairs for three "leaks" that I have since been unable to verify. They told me there was no coolant in the surge tank (reservoir). I have a photo to verify that there was a great deal of coolant present, and that all I needed to do was top it off, which I have done. I should also note that it was over two hours after check-in that they gave me the first notice of the "issues," and I was the first appointment of the day. Now, I get it: a dealership tries to squeeze a healthy margin off of repairs to counterbalance the small margins from vehicle sales. Totally fine. That's the name of the business, unfortunately, and I feel for them. However, attempting to sell services which are unnecessary through blatant dishonesty (in the case of the coolant in this example) is ethically and morally wrong. I've had this experience at two Chevrolet dealerships in the area, now, and both have been during the "new customer" appointment. I'm wondering if it's just standard procedure to hit the new customer with scare tactics in hopes of running diagnostic tests when they know better. I would imagine it's effective a significant portion of the time. My advice to customers heading to this shop for routine maintenance is to keep your head, make slow and deliberate decisions, do research, and take everything they tell you with a grain of salt. In my case, taking the car home and popping open the hood saved me a considerable sum. Trust is important when a vehicle carrying your family is at stake. They proved to me in short order that I would be a fool to trust them.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for bringing this unfortunate experience to our attention. We value our clients and your feedback so we would appreciate the opportunity to ...discuss your situation to try and regain your confidence back in our dealership. Please contact us at (703) 349-4011 to discuss your concerns, as your satisfaction is of utmost importance to us.

  • 5.0 out of 5
    December 29, 2018

    Patricia was awesome, she spend time with me helping me to get in a car with in 2 hrs i was out the dealer with my car!! The staff was kind and very polite!!... Love it from 1 to 100 satisfy!! Thank you Patricia and the whole staff!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your great review, Leisha! We're glad to have Patricia on our team and that we could provide you with a positive experience. If you ever... need anything in the future, please don't hesitate to let us know. Take care! Best regards, Juan Mojica, General Sales Manager, (703) 720-4200, jmojica@pagechevrolet.com

  • 1.0 out of 5
    November 16, 2018

    The worst customer service. I bought Audi Q7 here Page Chevrolet. After 29 days from the purchase my car started to have issues. When I came to ask sales... manager ( Tarique Tunstall) I couldn’t find him for 1 hour and 30 min. After i spent 2 hours he told me that I need to go to Audi dealer and fix those issues on my own. They can’t help me even nobody check my car yet, I was constantly checking on my car, nobody approached it. At the day of the purchase he told me that he will give me 3 month or 3000 miles warranty for everything, today he was telling me that it covers only transmission and engine issues. That was really bad news. I didn’t expect that at all. I should take that promise in writing. They still didn’t check “properly” the transmission issues that the gentleman from body explained. They didn’t do it properly because they don’t have proper equipment to read cods. After all, I asked for documented report that they did check my car. It takes another hour to bring it to me. In dealership was 2 more people besides me. Why it takes 1 hour to print the report??? Too bad again! In additional, why #Chevrolet employees call me “my friend” or “man” Im not your friend, I’m your customer! If you forgot your customer name it will be appropriate to say sir or miss. You are professionals, can you speak properly!? I’m not talking about mechanics. I had plans to buy another car for my family here but I will not do it because of many misunderstandings and bad customer service. I will keep you updated on what professionals from Audi body shop will tell me about my car. That is really bad that is happening right before Thanksgiving day and Christmas. My family will not forget this Christmas “present” from Page Chevrolet.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the detailed feedback, Vitaly. We are always striving to improve and give our customers top notch customer service. I see your concerns ...and would like to learn more about the issues at hand. Please reach out to me directly and we'll work on this together. Regards, Juan Mojica, General Sales Manager, (703) 720-4200, jmojica@pagechevrolet.com

  • 5.0 out of 5
    June 8, 2018

    Patty, Boyd and Chris made my transaction quick and smooth. There's not really anything else to say. If you've bought vehicles in the past, you know how... important that is. I was in, and out the door in just over an hour. That is not an exaggeration.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the wonderful review of your visit to our dealership. We strive for 100% customer satisfaction for each and every experience and we hope yo...u enjoy your vehicle for a long time to come. It was truly a pleasure working with you. Best, Juan Mojica, General Sales Manager, (703) 720-4200, jmojica@pagechevrolet.com

  • 1.0 out of 5
    April 30, 2018

    Saw a car they had that intrigued me. Went to test drive it, and I felt smothered from the start. I told my sales person upfront i wasn't buying today,... but he still pressured me after the test drive, even offering me a different car that i wasn't interested in (dirt cheap) just to get me to buy. I felt like all he cared about was the sale and not about what i wanted. i really liked the car, but because of his tactics i bought the exact car from a different dealer who was much less of a pressure salesman. I will never go back here nor will i recommend it to anyone.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I am terribly sorry to hear about the negative impression you got during your recent visit at our dealership. We appreciate feedback like yours becaus...e it helps us identify the areas in which we need to improve as a business. If you would like to discuss this issue in more detail, please give me a call so we can work towards a resolution. Your satisfaction is of the utmost importance. Sincerely, Juan Mojica, General Sales Manager, (703) 720-4200, jmojica@pagechevrolet.com

View More Reviews