Sheehy Ford of Warrenton

3.5 out of 5 3.5

Reviews

3.5 out of 5 3.5
297 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    March 28, 2020

    Made an Offer of $15,000 on a Explorer listed for $16,995 and got a response of ' Yea that's not how we do things.. I know you purchased from us before... so you know that process'. 1. No counter offer was made since we should of know the process 2. we wanted to buy extended warranties as well A. Full warranty B. Service warranty C. Trade in another car 3. Talked to multiple other locations and they were very happy to earn our business. 4. Other locations even went as far as having a salesman personally pick us up 5. As a business owner I respect the dedication and team work of OTHER dealerships in these tough economic times to complete a Deal!!! 6. I would not recommend Sheehy Ford of Warrenton " I can't speak for other branches' because a car buying experience is always exciting and stressful but should never be unpleasant from the very start

    1.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Atif, we regret to hear that you felt this way about your experience. Please don't hesitate to give us a call directly anytime to discuss how we could... have improved your experience for you. Thank you and we hope to hear from you soon.

  • 1.0 out of 5
    January 10, 2020

    I requested pics of any damage that the vehicle had before driving 4 hrs. They sent a video not showing the damaged areas. Horrible dealership!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • August 20, 2019

    My husband has been truck shopping for quite sometime and I assumed this dealer visit would be the same (just a visit), but while Sheehy Ford of Warrenton... had a truck he wanted, it was the customer service and friendly, no pressure sales approach that made us buyers! Matt patiently worked the numbers with us and we felt no pressure at all. Thanks to Matt and Gary my husband has a new F-150 he loves! Highly recommend them. We will be Sheehy customers again I'm sure!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Rachael, thank you for your positive feedback! We are happy to hear that Matt was able to provide you with outstanding customer service. We appreciate... your business and hope to see you soon.

  • 1.0 out of 5
    December 23, 2019

    Shady...I never leave bad reviews. please understand this is real. 1st. Service department Told them I had break dust build up. They said the fixed.... A week later, the grinding start. They mad me pay again for break work. 2nd Financial department Got tricked into thinking I had Gap insurance. The sent a rejection notice via standard mail, I never received it. No one called me, financial manager didnt even bother to make sure I received it. Now i have a totaled car and a 4600 dollar bill.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mr. Johnson, after looking into this further, it seems this was resolved for you back in 2015. We understand that you purchased your vehicle over 4 ...years ago and applied for GAP coverage. At the time, the loan term was determined to be too long to qualify under the GAP coverage requirements so Ford sent a letter to you with this information back in August 2015 and we sent you a full refund of the GAP insurance price at that same time. We have copies of all the communications regarding this from August 2015, but if you still have any questions or concerns regarding this resolution, please don't hesitate to give our management team a call anytime.

  • 5.0 out of 5
    November 13, 2019

    Sheehy ford replaced the water pump on my F150 truck. Repairs took a little longer Than planned so they provided a loaner car for me to use. Good friendly... service.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mark.notheis, thank you so much for sharing your positive feedback about your experience with John. We are so glad that we could provide you with a wo...nderful experience. We appreciate your business and hope to see you again soon!

  • 5.0 out of 5
    November 12, 2019

    I have owned several vehicles of different makes, foriegn and domestic. Sheehy Ford of Warrenton is the best service department I have ever dealt with.... Fast, convenient service and knowledgable staff. Lounge is comfortable with all the amenities for a long or short stay.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Chuck.miller1369, thank you so much for sharing your positive feedback about your experience with Gary. We are so glad that we could provide you with ...a wonderful experience. We appreciate your business and hope to see you again soon!

  • 5.0 out of 5
    November 12, 2019

    Michelle is awesome, called on Friday afternoon drive away in truck new a couple hrs. No fuss. Old school. The way business should be done.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    tnoland721, thank you so much for sharing your positive feedback about your experience with Michelle. We are so glad that we could provide you with a ...wonderful experience. We appreciate your business and hope to see you again soon!

  • 1.0 out of 5
    November 11, 2019

    Second time buying a car, but I will NOT go back nor recommend Sheehy Ford in Warrenton VA. I took my first truck which was under warranty to repair the... AC, it took them more then 2 MONTHS to fix it. No words on that and overall, they did fix it. Not sure if they were giving me the round around but 2 months is a lot. Now, with my second car Jeep Renegade 2016 is a total disappointing. I got this car for my daughter 16 about 2 months ago and all I got was problems. This is the second time in 2 months that I have issues with the car. The car will totally die at 50/60 MPH (THIS IS A SAFETY ISSUE) It happens twice and the 2nd time I was with my daughter and I almost killed myself going at 50 MPH at Vint Hill Rd. Luckily, she wasn't the one driving. I called Sheehy Ford to schedule a service appointment and they sent me to the Jeep dealer next door. They (Jeep) informed me that my EasyCare Plan, that I got through Sheehy doesn't cover the $800 repair. They (Jeep Dealer) called several times to Sheehy Ford and they never returned their calls. I'm not complaining about a broken tail light, in fact the first issue with the rear wheel I fixed myself. This type of problem with the car can KILL somebody and that's what they don't see or stand for. All they care is about selling cars. Its been 2 weeks that I keep calling and they are COMPLETELY IGNORING MY CALLS. (CHRIS) the salesperson is always with a customer and never return phone calls, same with the sales manager. I will pay Jeep to fix my car, but I will escalate this matter. YOU CAN'T SELL CARS THAT WILL MAKE PEOPLE HAVE ACCIDENTS OR KILL THEM-SELF. and I understand things happen but be PROFESSIONAL and have the courtesy to call customers back instead of ignoring them for more than 2 weeks and maybe try to fix the problem or work something out.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Friendliness
    2.0 out of 5
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 4.0 out of 5
    November 11, 2019

    Friendly service. Jim has assisted with service on my F-150 several times. He remembers me when I have service scheduled and is very professional. Have... found this to be the case with all staff. Service times can be a little on the longer side but I usually wait with my vehicle and do work anyway.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Bentond.perkins, thank you so much for sharing your positive feedback about your experience with Jim. We are so glad that we could provide you with a ...wonderful experience. We appreciate your business and hope to see you again soon!

  • 5.0 out of 5
    November 7, 2019

    The whole team at Sheehy Ford, Warrenton Virginia was outstanding. Chris Darlington was my salesman and he above and beyond to make everything run smoothly.... I have bought many new cars and trucks over the years but this was by far the most pleasant experience. I also love the truck

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dan, thank you so much for sharing your positive feedback about your experience with Chris and Bill. We are so glad that we could provide you with a w...onderful experience. We appreciate your business and hope to see you again soon!

View More Reviews